JRS Asset Management behövde uppdatera sitt kontor på Birger Jarlsgatan i Stockholm. Vi gav lokalen en rejäl uppfräschning av både arbetsmiljö och inredning. Marie Berntson, Business Controller på JRS AM, reflekterar över vårt samarbete.
Varför behövde ni en uppdatering?
– I samband med att vi skulle utöka våra lokaler kände vi att en nystart behövdes.
Berätta om samarbetet?
– Affärslogik hjälpte oss att ta ett omtag om vårt kontor vad gäller arbetsmiljö och inredning. Vår lokal har uppdaterats med en lounge för kunder, smarta förvaringslösningar, nya kontorsplatser, ljudisolering och nya möbler som integrerats med våra befintliga. Nu väntar nästa steg då vi ska göra om köksdelen som dels ska vara ett pentry och lunchrum, dels ett aktivitetsrum. Förutom det ska vi även göra klart vårt våningsplan för konferenser.
Vad tycker ni om resultatet hittills?
– Vårt kontor är nu ljusare, modernare och mer passande för vår verksamhet.
Vad har fördelarna varit med att jobba med oss?
– Det har varit underlättande för oss, bland annat med alla beställningar och att få hjälp i den här oändliga grytan av möbler. Vi har fått hjälp med allt från urval till montering. Vi är väldigt nöjda med samarbetet. Roligt och trivsamt har det varit.
Skulle ni rekommendera oss?
– Ja! Vi är jättenöjda med ert arbete. Det känns bra att vi får vara involverade i hela processen, genom att känna på möbler, vara med hos leverantörer, få prover, dela med oss om våra synpunkter och på så sätt ta beslut tillsammans. Ni är oerhört lätta att arbeta med och nu väntar ett fantastiskt slutresultat.